hangover 1-2
fast and furious 1-5
transformerz
hari reporter
crtani
how to train ur dragon
iceage
toystori
walle
edit: veks nemoj me kopirati xD
hangover 1-2
fast and furious 1-5
transformerz
hari reporter
crtani
how to train ur dragon
iceage
toystori
walle
edit: veks nemoj me kopirati xD
[REFLECT]http://beta.eurobattle.net/staffuserbars/dotamod.png[/REFLECT]
random ritords
Hidden Text click here to show
ALE'S REACTIONS ON INFRACTIONS
Hidden Text click here to show
<Psycho-> lol
<Psycho-> ja uradim
<Psycho-> 3 skleka
<Psycho-> i ocu da zovem
<Psycho-> hitnu
<Psycho-> xD
Catch Me If You Can (2002)
Taken (2008)
Inception (2010)
The Dark Knight (2008)
Lucky Number Slevin (2006)
Victory needs no explanation, defeat allows none.
hahaha e si ti lud
nisam ja kriv majkemi
Last edited by Vex; 27th June 2011 at 03:55 PM.
GLUPI RIKI !
Hidden Text click here to show
Evo, samo za tebe.
Sto se tice animiranih, nisam neki ljubitelj, a i retko da naidje animirani film po mom ukusu, no izuzetak je Ice Age i to mi je najbolji film u toj kategoriji koji sam gledao. Imalo je par scena gde sam morao da pauziram zbog smejanja, a to je retko kod mene.
Sto se tice ne-animiranih filmova, evo ga moj top 5:
1. Star Wars
Mogao bih da napisem ceo roman o tome zasto mi je to omiljeni film. Prosto receno, cela saga mi se svidja i ja sam fan. Mada nisam pravi fan, posto pravi fanovi vole stare delove (Cetvrti, Peti i Sesti deo filma), dok ja volim ova novija tri.
2. Lord of the rings
Slicno bih mogao reci kao i za Star Wars.
3. The Final Horizon
Ok, ovo je sci-fi horor i psihic. Uglavnom, uvrnut film i drzi ti paznju non-stop. Odlicna prica, odlicno uradjeni likovi, sve spakovano u sat i po vremena. Remek delo od filma (po mom ukusu).
4. The Devils Advocate
Takodje film po mom ukusu. Iako je drama, cela prica te natera da se zapitas, tako da mogu da kazem da je i psiholoski na neki nacin.
5. The Adjustment Bureau
Okej, ovo je retkost danas. Film koji je izasao u proteklih par godina (ove godine, tacnije), a da zapravo vredi nesto. Na pola filma sam pauzirao i razmislio o svemu. O tome kako bih ja uradio da sam u situaciji glavnog lika i slicno. Uglavnom, film je ostavio odlican utisak na mene i definitivno ga treba pogledati, ko nije!
Uglavnom, iz moje cele price se moze zakljuciti da obozavam da gledam psiholoske filmove. Ako neko zna neki, neka mi preporuci.
Hvala unapred.
Da, to je to. Ispravljam se.
Znas neki psihic?
u jbt zaboravio sam SAW 1-7 !!!
GLUPI RIKI !
Hidden Text click here to show
Last edited by _pLaY.MaKeR_; 16th July 2011 at 10:00 PM.
Eo mojih top 5:
3. The Independence day (Dan nezavisnosti) Gud muvi pravo.
4. Bad Boys (oba dijela)
5. Man in Black (oba dijela)
(da fan sam Will Smith-a)
6. Mad Max
7. Ace Ventura
Vjerovatno bih ubacio jos koji ali nekako su mi ti ostali u sjecanju.
Animirani:
1. Ice age
2. Madagaskar 1 i 2 (Aj lajk tu muvet muvet)
3. Tko je smjestio crvenkapici
4. Kung fu panda
5. Dragonballz (znam da je serijal al dobar serijal imo)
Last edited by mrniceguy; 17th July 2011 at 04:45 PM.
I SIMPLY DONT GIVE A F..K
RAGE MODE ENGAGED
Zadnje sto sam pogledao
Hidden Text click here to show
gde si ga gledao ?
daj link ako si ga dl negde , btw da je super slika , imam kino snimka vec.
i'm a horse