PDA

View Full Version : World Of Warcraft discussion.

Pages : [1] 2

.DeitY.
31st July 2009, 12:27 PM
Since we all ``love`` WoW,we can discuss here about anything which is connected to WoW.

First here`s a introduce about World of Warcraft:

What type of hero will you be? This is one of the first questions you'll answer when playing World of Warcraft. After deciding what race to play, each character will choose one of several classes. Each race has its own list of class options available to it. Throughout their entire careers, characters will be able to learn from a pool of over 1000 spells and skills. A character's class will help determine which spells and skills he or she can master; this page lists just a few for each class. Below you will find information detailing each of the classes you'll be able to play in World of Warcraft, including a few examples of the numerous spells and skills available to each class.

CLASSES

Druids

Druids are the keepers of the world and masters of nature with a diverse array of abilities. They are powerful healers, capable of curing poisons and raising fallen comrades in the thick of battle. Druids also command nature's wrath, calling down ranged blasts of energy, summoning swarms of insects, or entangling their foes in the earth. But druids are also masters of the wild, able to shapeshift into a great bear, cat, or even sea lion, gaining their powers in combat or travel. Druids are a diverse class with a variety of playstyles, capable of filling any role.

Available to: Night Elves, Tauren
Type: Hybrid, Primary Healer
Standard Bars: Health/Mana (Druid form/Aquatic form), Health/Rage (Bear form), Health/Energy (Cat form)
Available Armor: Cloth, Leather
Available Weapons: Staves, One and Two-handed Maces, Polearms Daggers, Fist Weapons.

Hunters

Hunters are deadly marksmen, capable of bringing their enemies down from a distance with bows or rifles. Skilled survivalists, they can track enemies or lay traps to damage and entrap their foes. Hunters also possess a primal connection to the beasts of Azeroth, capable of taming and training them to keep as loyal guardians. Wearing light to medium armor, hunters can also dual wield weapons in combat, fighting beside their pets in battle.

Available to: Night Elves, Dwarves, Orcs, Tauren, Trolls, Blood Elves, Draenei
Type: Ranged Physical Damage Dealer
Standard Bars: Health/Mana
Pet Bars: Health/Focus
Available Armor: Cloth, Leather, Mail (level 40)
Available Weapons: Axes, Daggers, Guns, Bows, Crossbows, Fist Weapons, Polearms, Staves, Swords, Thrown, Two-Handed Axes, Two-Handed Swords.

Mages

Mages wield the elements of fire, frost, and the arcane to destroy or neutralize their enemies. They are a robed class that excels at dealing massive damage from afar, casting elemental bolts at a single target, or raining destruction down upon their enemies in a wide area of effect. Mages can also augment their allies' spell-casting powers, summon food or drink to restore their friends, and even travel across the world in an instant by opening arcane portals to distant lands.

Available to: Humans, Gnomes, Undead, Trolls, Blood Elves, Draenei
Type: Primary Ranged Magic Damage Dealer
Available Armor: Cloth
Available Weapons: Staves, Wands, Daggers, Swords.

Paladins

Guardians of the Holy Light and defenders of the Alliance, paladins bolster their allies with holy auras and blessing to protect their friends from harm and enhance their powers. Wearing heavy armor, they can withstand terrible blows in the thickest battles while healing their wounded allies and resurrecting the slain. In combat, they can wield massive two-handed weapons, stun their foes, destroy undead and demons, and judge their enemies with holy vengeance. Paladins are a defensive class designed to outlast their opponents.

Available to: Humans, Dwarves, Blood Elves, Draenei
Type: Hybrid, Secondary Healer
Available Armor: Cloth, Leather, Mail, Plate (level 40), Shields
Available Weapons: One and Two-handed Maces, One and Two-handed Swords, One and Two-handed Axes, Polearms.

Priests

Priests are the masters of healing and preservation, restoring their wounded allies, shielding them in battle, and even resurrecting their fallen comrades. While they have a variety of protective and enhancement spells to bolster their allies, priests can also wreak terrible vengeance on their enemies, using the powers of shadow or holy light to destroy them. They are a diverse and powerful class, highly desirable in any group, capable of fulfilling multiple roles.

Available to: Humans, Dwarves, Night Elves, Undead, Trolls, Blood Elves, Draenei
Type: Primary Healer
Available Weapons: One-Handed Maces, Daggers, Staves, Wands.

Rogues.

Rogues are a lightly armored melee class capable of dealing massive damage to their enemies in a flurry of attacks. They are masters of stealth and assassination, passing by enemies unseen and striking from the shadows, then escaping from combat in the blink of an eye. Rogues can also craft poisons that damage or cripple their enemies, reducing their effectiveness in battle. Groups will find rogues valuable, for not only do they deal massive damage, but they can open locked doors or chests, and disarm hidden traps as well.

Available to: Gnomes, Humans, Dwarves, Night Elves, Blood Elves, Orcs, Undead, Trolls
Type: Primary Melee Damage Dealer
Standard Bars: Health/Energy
Available Armor: Cloth, Leather
Available Weapons: Dagger, Swords, Maces, Fist Weapons, Thrown, Guns, Bows, Crossbows.

Shamans

Shaman are the spiritual leaders of their tribes and clans. They are masters of the elements, using spells and totems that heal or enhance their allies in battle while unleashing the fury of the elements upon their foes. Shaman can wear medium armor, and even wield massive two-handed weapons in combat. They are a versatile class that can wade into battle, restoring their allies while hurling elemental bolts of lightning at their enemies.

Available to: Orcs, Tauren, Trolls, Draenei
Type: Hybrid, Secondary Healer
Available Armor: Cloth, Leather, Mail (level 40), Shields
Available Weapons: One-Handed Maces, Two-Handed Maces, Staves, Fist Weapons, One-Handed Axes, Two-Handed Axes, Daggers.

Warlocks.

Warlocks are masters of shadow, flame, and demonic power. They are a robed class that excels at plaguing their enemies with disease or curses, hurling bolts of fire or shadow energy across the battlefield, and summoning demons to aid them in combat. While warlocks are powerful casters that deal damage from a distance, their demonic powers can also protect or support their allies in battle, or even summon other players from across the world using ritual magic to conjure portals.

Available to: Gnomes, Humans, Orcs, Undead, Blood Elves
Type: Debuffer and hey you found some hidden text, there must be some giant conspiracy here
Pet Bars: Health/Mana
Available Weapons: Daggers, Wands, Staves, Swords.

Warriors

Warriors can be a raging berserker or an iron-clad juggernaut, capable of withstanding tremendous attacks while protecting their allies from harm. They have a wide variety of attacks that do everything from cripple their enemies, to dealing massive amounts of damage in a single retaliatory blow, and enhancing their allies' fighting ability with battle shouts. They excel at fighting multiple opponents at once, gaining rage from every blow dealt or received to unleash their attacks. Warriors are a versatile class with a variety of play-styles to choose from.

Available to: All Races except Blood Elves
Type: Primary Tank or maybe you've been trolled....Warriors, yes Trolls can be Warriors...
Standard Bars: Health/Rage
Available Armor: Cloth, Leather, Mail, Plate (level 40), Shields
Available Weapons: All (excluding wands)

Death Knights

he fearsome death knight, World of Warcraft's first Hero class, is not your average adventurer seeking to prove his or her worth on Azeroth's fields of battle. No longer servants of the Lich King, they begin their new calling as experienced, formidable adversaries, heavily armed and armored and possessing an arsenal of deadly and forbidden magic learned in the Lich King's thrall.

Available to: All Races
Type: Primary Tank
Standard Bars: Health
Available Armor: Cloth, Leather, Mail, Plate
Available Weapons: Axes, Polearms, Swords, Two-Handed Axes, Two-Handed Swords, One-handed Maces, Two-Handed Maces.

World of Warcraft offers ten playable races: Dwarves, Gnomes, Humans, Night Elves, Draenei, Orcs, Tauren, Trolls, Undead and Blood Elves. Each of these races has unique racial traits and certain playable classes available to them. These racial traits and class options help them to accomplish their goals in the world.
The game's races are further divided into two warring factions: the Alliance and the Horde. Characters can only talk, group, and create guilds with players from their own faction. Certain zones and cities in the world are also friendly to one faction while hostile to the other. Additionally, certain quests can only be completed by members of one faction and not the other.

RACES

World of Warcraft offers ten playable races: Dwarves, Gnomes, Humans, Night Elves, Draenei, Orcs, Tauren, Trolls, Undead and Blood Elves. Each of these races has unique racial traits and certain playable classes available to them. These racial traits and class options help them to accomplish their goals in the world.
The game's races are further divided into two warring factions: the Alliance and the Horde. Characters can only talk, group, and create guilds with players from their own faction. Certain zones and cities in the world are also friendly to one faction while hostile to the other. Additionally, certain quests can only be completed by members of one faction and not the other.

Focused
31st July 2009, 12:39 PM
WOW SUX :))
i quit playing it long long long ago
i was stupid then to even waste money on retail and after quiting that , was stupid for wasting TIME on private servers ( scape, beez , immortal , free etc .. etc ... etc ... )
still ill stick to topic and say something about ... "wow" ... :D
i used to play a shaman and a rogue :) shaman troll on retail undead rogue tarren mill server
then went to private kept making human rogue and dranei shaman , sometimes human pala
since i quit long ago i dont remember many of the spells but i do remember i pwned a lot :D

Mladenus
31st July 2009, 01:05 PM
Finally you listened to me and opened this thread. :)

Well, if I played WoW, I guess I would be dwarf/hunter and draenei/paladin. :)

This was my post No. 400. :beer:

PROTOZZ
31st July 2009, 01:12 PM
ccc i wow thread ste napravili ....

.DeitY.
31st July 2009, 01:42 PM
pa kad ja <3 WoW

i dont want to waste money on retail,and i dont have nerves for 1x drop or level..

Giving money for game = stupid

Paladins are now OP same as DK,unbeatable believe me...

Wheres Pecony to share us his skill :D

Mladenus
31st July 2009, 01:49 PM
Protoss, spammuje li spammuje... :p

vlade
31st July 2009, 02:12 PM
haha good thread..

.DeitY.
31st July 2009, 02:18 PM
yes,cous me iz imba :D

WoW > all

A za Protos,neka ga,nece jos dugo :D

vlade
31st July 2009, 02:22 PM
wow je zarazna
ja mrazim wow btw.. ;) dota > wow

.DeitY.
31st July 2009, 02:24 PM
WoW je zarazna igra jeste,ali je i najbolja...Samo na mom serveru igra 7k ljudi i to online,a da ne pominjem ostalih 1000 servera...

vlade
31st July 2009, 02:41 PM
pa da al LIFE > DOTA > WOW

.DeitY.
31st July 2009, 02:45 PM
Ne bih rekao,al jeste LIFE pa > WoW.

Mladenus
31st July 2009, 02:48 PM
Zezanje > all

GG :)

.DeitY.
31st July 2009, 03:50 PM
Pic**> ALL :D

a i moze za zezanje :D

Focused
31st July 2009, 04:35 PM
ljudi ... ja > life > all rest
:D kraj .. :P

vlade
31st July 2009, 04:36 PM
ma bravo ti si sve

pec
31st July 2009, 05:03 PM
Best Race/Class summary in LK :
Alliance :
Human DK
Night elf Druid(there is no other lol)
Dwarf Hunter
Gnome Mage
Human Paladin
Dwarf Priest
Human Rogue
Draenei Shaman(there is other lmao)
Gnome Warlock
Human Warrior
Horde :
Blood Elf DK
Tauren Druid
Troll Hunter
Undead Mage
Blood Elf paladin
Undead Priest
Undead Rogue
Tauren Shaman
Undead Warlock
Undead Warrior

Thats one of best choices of race/class, Now playgame :

DK :
Frost is mostly for tanking, but its viable in PvP.
Blood and Unholy are PvP spec's only, tho from 3.1 Unholy is monster burst spec(currently best arena DPS)
Druid :
Balance is most pointless spec to use at the moment, its can only be viewed as dueler and leveling spec, its most unsuccessfull spec in arena.
Feral : you can tank, you can DPS, and you can even achieve great result in arena combo-ed with priest.
Resto by some people : best arena healer and most successfull and PvP viable spec for this class.
Hunter :
Beastmastery, PvE spec, nothing much.
Markmanship, PvP spec too much underpowered to burst Survival, effective with priest in arena only and vs casters.
Survival, by far best PvE spec and PvP spec, thanks to Explosive Shot and Trap Mastery, hunter deeply speced in this tree can rarely go out of mana, can achieve andachieve a LARGE HP base(32000 health points) mostly thanks to survivalist and endurance training talents.
Keep in mind to put : spell penetration + stamina as Survival hunter in sockets.
Mage :
Arcane : Contains a large burst, but lacks CC abilities.
Fire : PvE spec, for PvP it can only be successfull in battlegrounds, not arenas.
Frost : Best PvP spec for mage, going deeply in to this tree can give u water elemental pet and 5 sec stun to frozen target.
Paladin :
Holy : Great PvP and PvE healer spec.
Protection : Great aggro holder in PvE.
Prepare to be shocked :
Currently best ranked paladin spec in arena, and great healer + CCer.
Retribution : Strong meele attacking paladin, very survivable in arena and very OP burst damage dealer.
In general Paladin is most OP class of 3.1 WoW.
Priest :
Discipline : Can be used in PvE. But its main PvP spec of priest.
Holy : PvE spec
Shadow : nerfed for PvP, only viable for PvE.
Rogue :
Assasination : Best choice for PvP rogue, and can be reserve choice for PvE. Mutilate is best thing ever for rogues, dont listen to others.
Combat : PvE Spec, its viable in arena mostly in 3v3 combos along enhancement shaman(for haste), great damage dealing
low survivability.
Subtlety : Dueler spec, lacks burst.
Shaman :
Elemental : Thanks to new addition to this tree and addition of stamina in enhancement, it finnally gained success in arena.
Range Caster shaman.
Enhancement : Best PvE choice and a good PvP spec, it doesnt bring much results tho, due to lack of survival. READ : Takes skills and nerves.
Restoration : Monster healing PvP spec. Champion of instant fast heals and group heals.
Warlock :
Affliction : Best PvP and PvE spec for warlock. The only way for warlock to achieve something in arena.
Demonology : Dueler spec
Destruction : Can only be viewed as PvE spec, not so much successfull in arena.
Warrior :
Arms : Best Spec for PvP
Fury : Viable as PvP spec, imba as PvE spec
Protection : Tanking spec, can be used in PvP only for Battleground massive CCing.
Later i will upload some spec's.

.DeitY.
31st July 2009, 07:23 PM
Ma sam rekao,Pecony Pro >.>

Mladenus
31st July 2009, 08:24 PM
Pitanje, sto je Dwarf najjaci Hunter? (ja znam da owna, a i simpa mi je zbog puskice :))

.DeitY.
31st July 2009, 09:28 PM
Dwarf hunter je sranje,Night elf je bolji zbog stealth koji moze cak da se koristi i u combat.

Dwarf je dobar zbog stoneform jedino..

pec
31st July 2009, 09:30 PM
Pitanje, sto je Dwarf najjaci Hunter? (ja znam da owna, a i simpa mi je zbog puskice :))
zato sto za razliku od drugih classa u alliance ima ovo :
http://www.wowhead.com/?spell=20595 1% vise crita sa pusko(nije cudno zar ne ?)
http://www.wowhead.com/?spell=20594 dobro je protiv svih heavy meele classa (warrior bleed-a, rogueovih poisona i DK diseasa)i daje sansu dwarfu da odradi disengage(da odskoci 10 yardi unazad) i prebaci Slow i CC u svoju prednost.

.DeitY.
1st August 2009, 09:40 AM
vidis ti kakvo je to znanje,eeee kad cemo duel :D

pec
1st August 2009, 12:06 PM
Mislis Yu-Gi-Oh Duel gde onaj koji potrosi vise CD-ova dobija...
ne volim to, volim battlegrounds <3

Mladenus
1st August 2009, 01:09 PM
Kakav crni Elf hunter... Druga stvar, Dwarf brze puca od Elfa. :)

.DeitY.
1st August 2009, 01:28 PM
kakav battleground...sabiju me u 2 hita,svi krenu na mage prvo -.-

Mladenus
1st August 2009, 01:43 PM
Pa ti ne moras da igras tu noob classu. :)

vlade
1st August 2009, 02:24 PM
ma igraj je za tebe je :D

Mladenus
1st August 2009, 02:47 PM
Pwnt. :D

pec
1st August 2009, 04:09 PM
kakav battleground...sabiju me u 2 hita,svi krenu na mage prvo -.-
l2 blink iceblock.

.DeitY.
1st August 2009, 05:33 PM
DK privuce te..kthxbai

Warr charge intercept pa opet charge...

mogu vam predajem o mage,igram 3 godine sa tom klasom -.-

pec
1st August 2009, 06:16 PM
DK privuce te..kthxbai

Warr charge intercept pa opet charge...

mogu vam predajem o mage,igram 3 godine sa tom klasom -.-
jos nemas binds :(

.DeitY.
1st August 2009, 06:25 PM
binds..?

Mladenus
1st August 2009, 07:00 PM
Znam ja o cemu pricate... :D

.DeitY.
1st August 2009, 10:14 PM
sigurno znas Miki :D

Mladenus
2nd August 2009, 01:37 PM
Mnogo znam. :D

Nemoj ti da mislis da sam ja noob. :p

Focused
2nd August 2009, 01:57 PM
Mnogo znam. :D

Nemoj ti da mislis da sam ja noob. :p

sumnjam ali uredu :P :P :unsure:

a zasto si otvorio uopste WoW topikk :D spam ftw :P ?

.DeitY.
3rd August 2009, 10:25 AM
Nije on stvorio,nego ja naravno..

Zato sto ja <3 WoW.

Focused
3rd August 2009, 11:58 AM
pa tebe pitam .. znam ko je stvorio :)
<3 wow .. ali pazi da ne si sjebesh zivot :P

Mladenus
3rd August 2009, 01:16 PM
Eeee brate, kasno si mu rekao. Vec je on duboko u tim vodama... :)

.DeitY.
3rd August 2009, 03:30 PM
<<< LVL 80 draenei mage imba full naxx gear sa kel i sap uskoro :D

necu s`ebem zivot,ne sekiraj se ti za mene :D

Mladenus
3rd August 2009, 03:57 PM
Neces kad si ga vec sjebao. :p

.DeitY.
3rd August 2009, 04:23 PM

kaze mi covek koji igra dotu ceo dan >.>

Mladenus
3rd August 2009, 05:30 PM
Kad sam na raspustu, odigram po par partija dnevno. Cinjenica. Mrzi me da izlazim po vrucini da se drkam. Zato, ja zivim uvece. :cool:

.DeitY.
3rd August 2009, 05:32 PM
Da da,to mi je poznato...Po par partija ( 10 -20 )..:D

Mladenus
3rd August 2009, 05:40 PM
Eh... Aj sad, preteruj jos malo. :) Dodaj jos koju nulu. Cisto radi reda. :p

.DeitY.
3rd August 2009, 08:08 PM
Pa zar ne,nesreco :D

Ali ja cu se stick to the name of thread..:D

Nema nam pecony :D

vlade
4th August 2009, 10:21 AM
stigao sam i ja bio sam na odmor 3 dana : )

.DeitY.
4th August 2009, 12:07 PM
vala,kad tebe nije bilo,odmorili smo se ko ljudi :D

Mladenus
4th August 2009, 02:18 PM
Da znas... :p

vlade
4th August 2009, 11:20 PM
kako sto ja sam cuo vi mene ne zelite vise u ovaj clan forum? da ne pisem vise?

.DeitY.
4th August 2009, 11:24 PM
ma mi se zezamo nesreco jedna...o Boze...

vlade
4th August 2009, 11:29 PM
haha tako je!

Mladenus
5th August 2009, 01:15 AM
Ne brate, ja se ne zezam. :p

.DeitY.
5th August 2009, 02:29 PM
Ma zeza se,laze! :D

Mladenus
5th August 2009, 03:05 PM
Ja nikad ne lazem. :p

.DeitY.
5th August 2009, 03:33 PM
Da se primetiti :D

Mladenus
5th August 2009, 09:34 PM
Upravo, nisam malopre slagao... :p

.DeitY.
5th August 2009, 09:55 PM
opet si slagao -.- :D

Mladenus
6th August 2009, 12:32 AM
Da se drzimo teme, najjaca PvP klasa u WoW-u je rogue, jel?

.DeitY.
6th August 2009, 10:10 AM
Bio je u 3.0.9 patch,sad kad je dosao 3.1+ retri paladins ownaju..Nazalost...

Ali sve u svemu,za DK i Rogue ne treba skill,samo 2 dugmeta,a za ostale klase treba,to znaci horda je uvek bila retardin i Dk = no skill
allianca ce uvek biti skillovana sa warlock,mage,hunter,druid itd..

Mladenus
6th August 2009, 12:58 PM
Pala naj znaci? :)

.DeitY.
6th August 2009, 02:51 PM
da...ubedljivo..

ali tu se i DK drzi..

Mladenus
6th August 2009, 04:07 PM
Ma on je vise kao tenk/caster, a Pala je tenk/dps.

.DeitY.
6th August 2009, 05:52 PM
ma gde Dk caster..moze biti kao tank..:D

bio sam pre neki dan u Naxx,Dk ima 43k hp fully buffed...

Mladenus
6th August 2009, 07:05 PM
Pala ima najjaci tanking, prema tome, verovatno fully buffed ima jedno 55k +. :)

Avner
6th August 2009, 08:12 PM
Malo o WoW-u
Nocni Vilenjaci su prva rasa koja se probudila u Warcraft svijetu i bili su prvi koji su koristili magiju koja je privukla Burning Legion po prvi put na Zemlju (ako Warcraft je smjesten na Zemlji, nisam siguran). Posto su ova ljubicasta, sarolika stvorenja takoder besmrtna kao i Legionari bili su im dostojan protivnik koji ih je uz pomoc svojih takoder besmrtnih prijatelja zmajeva istjerao sa ovog svijeta natrag u rupu iz koje su dosli nakon teskog i dugog ratovanja. Medutim te sve bitke su im razrovale kraljevstvo i unistile glavni grad te su se sakrili sve do nedavno kada se Legija vratila po jos. Nakon tisucljeca skrivanja, vratili su se i ujedinili sa ostalim smrtnim rasama prema kojima su oduvijek bili sumnjicavi jer su ih smatrali manje vrijednima te opet otjerali Legionare u svoju rupu (tko zna, mozda se opet vrate...). Njihova "mracna" magija i nocni nacin zivota bude sumnjicavost ostalih rasa prema njima kao i sto su oni sumnjicavi prema ostalima. Ali, ipak ostaju ujedinjeni sa Savezom i bore se hrabro i snazno kao i tijekom dvaju invazija Legije.

Pocetna lokacija: Shadowglen u Teldrassilu
Glavni grad: Darnassus
Klase: Hunter, Druid, Priest, Rogue i Warrior
Strana: Savez
Prijevoz: Nightsaberi odnosno sabljozubi tigrovi
Rasni bonusi:

* Shadowmeld (aktivno): aktivacija moguca tek kada je lik u mirovanju i izvan borbe; omogucuje sakrivanje (stealth mode) dok se ne iskljuci, nema hladenja
* Quickness (pasivno): daje +1% sanse za izmaknuce (Dodge)
* Wisp Spirit (pasivno): dok mrtav, elf uziva wisp formu svima poznatu iz starih warcrafta, te je 25% brzi od duhova ostalih rasa
* Nature Resistance (pasivno): +10 Nature resistance

Patuljci su u svim fantasy pricama bili niskog stasa, hrabri, tvrdoglavi, odlucni, itd... Pa zasto ne bi takvi bili u WoW-u? Zive u planinama Khaz Modana, imena kojeg smo cesto culi u Warcraft serijalu (sjetite se onog krika Muradina Bronzebearda u trojci, koji ima neke bosanske korijene vjerojatno sudeci po imenu). Takoder su i vjesti gradioci, rudari i kovaci. Ironforge je njihov glavni grad, divovska kreacija patuljskih umjetnika, kopaca te slicnih prepun golemih prostorija koje oduzimaju dah. Patuljci imaju na raspolaganju 5 klasa; hunter, warrior, paladin, priest i rogue. Posto su jaki i prema legendi stvoreni iz kamenih gromada te zive u smrznutom krajoliku, imaju i takve rasne bonuse. Tu je i vec tradicionalni stereotip o patuljcima koji koriste barut pa imaju i dodatni bonus na puske.

Pocetna lokacija: Anvilmar u Dun Moroghu
Glavni grad: Ironforge
Klase: Warrior, Paladin, Priest, Rogue i Hunter
Prijevoz: Ovan
Rasni bonusi:

* Stoneform (aktivno): kad se aktivira daje imunitet na otrov (poison), bolest (disease) i krvarenje (bleed), daje +5 AC bonus i usporava te za 30%; traje 20 sekundi i ima 3 minute hladenje (cooldown)
* Gun Specialization (pasivno): daje bonus od +5 Gun skillu (puske i pistolji)
* Frost resistance (pasivno): 10 Cold resistance
* Treasure finding (pasivno): pokazuje skrinje sa blagom na minimapi, nema hladenja i traje beskonacno ako treba.

Ljudi su rasa koja je nastanjivala vecinu Istocnog Kraljevstva i bila jedna od najmocnijih sila. Nakon sto su se oduprijeli orkama u Prvom Ratu, ujedinili su se sa drugim rasama u Savez koji se pokazao veoma koristan tijekom Drugog Rata u kojem su orke pokusale jos jednom zavladati kraljevstvima ljudi i njihovih prijatelja. Iako su bili snazni, nista nije moglo obraniti sjeverno kraljevstvo Lordaeron od Legije koja ga je sravnala sa zemljom. U epskim bitkama koje su se desavala (nekima smo meduostalom mogli posvjedociti u Warcraft igrama te filmovima unutar njih) ljudi su dali sve od sebe ali na kraju izgubili. Danas glavni grad ljudi je Stormwind, i njegovi stanovnici su poznati kao hrabri ratnici koji brane zadnje utociste ljudi u ovome svijetu.

Pocetna lokacija: Northshire u sumi Elwynn
Glavni grad: Stormwind
Klase: Warrior, Paladin, Rogue, Warlock, Priest, Mage
Prijevoz: Konji
Rasni bonusi:

* Perception (aktivno): povecava otkrivanje skrivenih igraca/monstera za 10 metara, traje 20 sekundi, 3 minute hladenje
* The Human Spirit (pasivno): +5 Spirit
* Diplomacy (pasivno): +10% kod zarade faction bodova
* Sword Specialization (pasivno): +5 Sword Skill
* Mace Specialization (pasivno): +5 Mace Skill

Codemasters je izbacio demo verziju drugog dela svoje akcione avanture Overlord. Paket težak 972 MB sadrži odlomak kampanje iz pune verzije, a koncept igranja je isti - šaljete svoje podanike u štetu po fantazijskim svetovima.

Mladenus
6th August 2009, 08:23 PM
Brate, te pitam nesto. Koja je fora sa tvojim signature-om? Mislim, kontam da si malo filozofski orijentisan, ali "Learn to hate.
After coming into contact with a religious man I always feel I must wash my hands.
An artist has no home in Europe except in Paris."

No comment... Mozes malo da mi pojasnis?

Majestic.
6th August 2009, 08:41 PM
hai hitla' !11

.DeitY.
6th August 2009, 09:55 PM
lol..

@ Niehzce,to vec znam :D

pec
6th August 2009, 11:05 PM
Bio je u 3.0.9 patch,sad kad je dosao 3.1+ retri paladins ownaju..Nazalost...

Ali sve u svemu,za DK i Rogue ne treba skill,samo 2 dugmeta,a za ostale klase treba,to znaci horda je uvek bila retardin i Dk = no skill
allianca ce uvek biti skillovana sa warlock,mage,hunter,druid itd..
aham kurac.

horda ti je uvek bila DPS...
MRTVI DPS
JEBENO MRTVI DPS
(kako smara kad si horde healer... a ono jure dps IDIOTI).

Mladenus
7th August 2009, 01:05 AM
Pa cela poenta WoW-a je u dps-u, heal-u i tankingu. Isto na obe strane, nije to nista nepoznato...

.DeitY.
7th August 2009, 09:34 AM
aham kurac.

Horda ti je uvek bila dps...
Mrtvi dps
jebeno mrtvi dps
(kako smara kad si horde healer... A ono jure dps idioti).

pa jeste dps,a sto ne rolaju druida dps,mage dps,nego jebeni dk i retardin,zasto???

vlade
7th August 2009, 10:24 AM
ma wow suxa !

.DeitY.
7th August 2009, 10:38 AM
ne lupaj ti gluposti,ako ne znas sta da napises bolje ti je da cutis,WoW je najbolja igra na svetu..

vlade
7th August 2009, 10:46 AM
ja kazem ZA MENE SUXA! boli me kurac za vas xD

.DeitY.
7th August 2009, 12:24 PM
bolece te polako..

Mladenus
7th August 2009, 01:32 PM
WoW je cool igra (iako je ne igram) Vlade, ne spammuj gluposti. :)

.DeitY.
7th August 2009, 03:32 PM
tacno tako...u svemu se slazem..

.DeitY.
7th August 2009, 07:11 PM
Bravo za post,Born :D

Avner
7th August 2009, 07:22 PM
hai hitla' !11

Nietzche Ima veze sa Hitlerom u smislu, da ga je Hitler zloupotrebljavao, i koristio njegove citate .
Sto ne znaci da sam ja nacista sto i nisam , tome se gadim, a pod jedan ti si ogranicen, mozda si i mali pa ne shvatas, tako da nemoj prebrzo da donosis zakljucke.
Pod 2. Nietzche nikad nije bio za antisemitizam, pod 3. on je bio ateista , ne u smislu da se bog prezire, nego veruje da covek moze savladati svet i naci svrhu , samim usavrsavanjem i teznjom ka vecom istinom.

.DeitY.
7th August 2009, 07:27 PM
dobro je,sta si se odmah uvredio,to on pita iz radoznalosti...

Avner
8th August 2009, 01:06 AM
Procitaj Nietzche-ova dela i videcemo dal se uopste radi o osvajanju sveta.
Ili samom shvatanju zivota.

Mladenus
8th August 2009, 01:22 AM
Learn to hate? Zasto?

.DeitY.
8th August 2009, 10:25 AM
Born jesi ti retardiran ili sta..?

Ono nisam napisao tebi ...o Boze...

Majestic.
8th August 2009, 01:51 PM
Born jesi ti retardiran ili sta..?

Ono nisam napisao tebi ...o Boze...

???

Procitaj opet moj post. Sta tu ima da te uvredi?? oO (osim onog u PS a to je zato sto si mi obrisao post gde sam te pwn :D)

BloodMen
8th August 2009, 02:20 PM
Wow is typical blizzard game. but it's better then dota .beacuse you can go in raids . upgrade your heroes to lvl 80 and others ,...
pm i ahve warrior lvl 80 server wowlegion (but server is now down)

Mladenus
8th August 2009, 03:34 PM
But better game comes out next year. The best MMORPG of all times announced. I can't wait... :)

.DeitY.
8th August 2009, 04:16 PM
and that is..?

i agree with Bloodmen,i played on wowlegion untill i changed server,cous of lag and tard GMs..Scape is falling down unfortunately.

Mladenus
8th August 2009, 06:04 PM
Star Wars : The Old Republic

It's gonna kick ass.

.DeitY.
8th August 2009, 06:24 PM
WoW > all

Mladenus
8th August 2009, 08:06 PM
Talking about something you don't know...

Check out this trailer: http://www.youtube.com/watch?v=DOvbv-LkK6w

.DeitY.
8th August 2009, 08:16 PM
phail :D

pec
8th August 2009, 11:34 PM
pa jeste dps,a sto ne rolaju druida dps,mage dps,nego jebeni dk i retardin,zasto???
rezime : horda = badze
badze = idealno za malo decu
mala deca = koriste 5 dugmeta u igrici
5 dugmeta u igrica = retridin, dk, rogue

DA IH VIDIM DA IGRAJU HYBRIDA JEBEM IM OCA GLUPOG ....

.DeitY.
8th August 2009, 11:40 PM
pa jbg,uvek je bila noob horda i uvek ce biti..

Mladenus
9th August 2009, 01:13 AM
Sto vise citam ovo o WoW-u, vise mi se igra. :)

.DeitY.
9th August 2009, 10:10 AM
ma kad shvatis zasto svi rolaju jebeni dk i retardin,dodje ti da ne igras kao i meni ...

pec
9th August 2009, 01:10 PM
ma kad shvatis zasto svi rolaju jebeni dk i retardin,dodje ti da ne igras kao i meni ...
kad molis boga za novi patch u prevodu :o

(javascript: leoHighlightsIFrameClose();)

.DeitY.
9th August 2009, 02:28 PM

Mladenus
9th August 2009, 03:13 PM
Pa vi napravite Paladina, pa i vi budite mangupi. :)

.DeitY.
9th August 2009, 06:58 PM
da da tacno tako :D

pec
10th August 2009, 12:55 AM
dok ga izlvlujemo dodje novi patch i onda mozes samo da ga u bulju da ga uteras.

.DeitY.
10th August 2009, 09:19 AM
kad li ce 3.20?

vlade
10th August 2009, 11:30 AM
Ovaj pec suxa -)

.DeitY.
10th August 2009, 11:43 AM
ovaj opet lupa gluposti :D

Mladenus
10th August 2009, 02:35 PM
Ja opet nisam odavde... :)

.DeitY.
10th August 2009, 03:25 PM
nisi Mikile,tebi vise ide Mario :D

Mladenus
15th August 2009, 12:03 AM
All WoW players, you must watch this. Only 20 minutes, but 20 minutes of pure fun. :D

http://www.southparkstudios.com/episodes/103797

pec
15th August 2009, 12:06 AM
to svi znaju.

.DeitY.
15th August 2009, 12:20 AM
da,ja to imam jos pre godinu dana,taj klip..

Mladenus
15th August 2009, 02:21 AM
Ja sam to gledao u 1. godini. Sad kad sam krenuo da gledam SP od pocetka sve epizode, setio sam se toga. Prema tome momci, nemojte onakvi da postanete. :D

.DeitY.
15th August 2009, 09:28 AM
gde onakvi,bezi bre,ja bih onog slepog rogue u 1 hit sa mojim mage,instant pyro <3 :D

Mladenus
15th August 2009, 12:40 PM
Slep rogue? Kenny?

.DeitY.
15th August 2009, 01:01 PM
ma svi rogue su fail -.-

Mladenus
15th August 2009, 07:03 PM
Rogue dodje tvom mage-u, par napada, gg, ti si dead. :)

[-NoNick-]
15th August 2009, 07:33 PM
ako igras na privatnom serveru :>

pec
15th August 2009, 08:33 PM
;1004522']ako igras na privatnom serveru :>
ovo.
inace frost mage dobija roguea.

Mladenus
15th August 2009, 09:26 PM
;1004522']ako igras na privatnom serveru :>

Ne igram WoW.

.DeitY.
15th August 2009, 09:34 PM
ae ne pricaj svasta Miki,mage>rogue..

Mladenus
15th August 2009, 09:54 PM
Jbg, ja znam samo sto mi kazu drugi... Ali kad bih igrao, cepao bih huntera i paladina. Obojica dwarves. :D

.DeitY.
15th August 2009, 09:55 PM
dwarf paladin < human paladin...

pec
15th August 2009, 10:17 PM
ali zato dwarf hunter = nom nom.

Mladenus
15th August 2009, 10:39 PM
Dobar ti avatar Pero. :)

pec
15th August 2009, 10:40 PM
Pixie Lott je mnogo slatka :D

Mladenus
15th August 2009, 10:42 PM
Odakle ta picka? Pixie Lott

Porno glumica? :)

.DeitY.
16th August 2009, 09:59 AM
ccc,sram vas bilo :D

lol nom nom ..

.DeitY.
19th August 2009, 11:31 AM
Doing favour for player named Alexander.

Here is the SS

Mladenus
19th August 2009, 04:27 PM
Si mogao veci screenshot? :D

.DeitY.
19th August 2009, 06:44 PM

to je SS proski :D

Mladenus
19th August 2009, 07:00 PM
Bas suprotno, mogao si da ga savujes kao jpg. i mnogo bi manje iznosio. Ovako si morao da uploadujes megabajt i nesto. Fail... :)

.DeitY.
19th August 2009, 08:23 PM
pa to je jpg nesreco...

pritisnem PrtSc onda paste u pain i save as jpg..e moj ti..:D

Subo-
19th August 2009, 08:58 PM
jao sad vidim da ima gorih od mene..:D

Mladenus
19th August 2009, 09:56 PM
Opet si noob, koristis Paint... =))

.DeitY.
19th August 2009, 11:31 PM
koristim paint zato sto nisam instal snagit -.-

Mladenus
20th August 2009, 12:09 AM
To nije opravdanje, nego izgovor. :)

Kad ce da izadje konacno Lich King kao boss?

.DeitY.
20th August 2009, 12:42 PM
pa on je vec izasao..napravljen je vec odavno..na mome serveru ga svi cepaju,trose negde oko 12-14 sati posto je maksimum skriptovan.

Mladenus
20th August 2009, 02:35 PM
Koliko treba vremena da se ubije? Za Ilidaina im je trebalo oko 15ak minuta. :(

Nadam se da je Lich King tezi, kao sto bi trebalo da bude... Jel ga skinuo neko?

Focused
20th August 2009, 02:41 PM
nemogu da verujem da je ovo josh .. zivo :P
10 stranice WOW :O ...
wow-europe.com ajde citajte :P hahaha

Mladenus
20th August 2009, 03:08 PM
Vole ljudi... :)

Focused
20th August 2009, 03:21 PM
obozavaju
a ne vole .. :P

.DeitY.
20th August 2009, 03:29 PM
WoW in my soul <3
Lich King je prost na nekim free serverima,na retail je najtezi :D

Mladenus
20th August 2009, 03:35 PM
Pa jel su ga ubili na originalu? To te pitam. Na Mekteradonu ili kako se vec zove glavni server...

.DeitY.
20th August 2009, 06:02 PM
Pa otkud znam,ne igram na original..Na mome serveru sam ga cepio :D

Mladenus
20th August 2009, 08:13 PM
Pa kad si noob. Ja sam mislio da igras na originalu... Original je imba keva. Balance i sve ono, cool. :cool:

.DeitY.
20th August 2009, 08:16 PM
Da dajem pare za glupi server..za igre da dajem pare..e moj ti :D

Mladenus
20th August 2009, 08:19 PM
Pa ako 'oces da igras normalno i lepo, platis i uzivas. A ne ovako, dodje neki lik sa cheatom i ono... Tamo van originala pucaju crits preko 100.000 na nekim serverima... Jebes ti tu igru...

.DeitY.
20th August 2009, 08:21 PM

Pricas o WoW-u a nemas pojma :p

Igram na serveru gde ima vise admina nego playera...svaki minut po 6 admina online..a tu je cheaters kanal i samo kad neko chit ovaj kaze u kanalu i admin /script Instant Teleport..gg owned

Mladenus
20th August 2009, 09:28 PM
Dzaba... Ovaj zna ovog, ovaj zna onog. Na to se svodi... Oni koji se ulizuju, koriste cheatove, a niko ih ne dira.

.DeitY.
20th August 2009, 09:58 PM
Ne.Gresis Mikile...

Mladenus
20th August 2009, 11:31 PM
Mozda ne igram, ali skupljam utiske od ljudi koji igraju.

A brate, aj iskreno, kako dzaba i nesto sto se placa moze da bude isto?

pec
20th August 2009, 11:36 PM
Mozda ne igram, ali skupljam utiske od ljudi koji igraju.

A brate, aj iskreno, kako dzaba i nesto sto se placa moze da bude isto?
jebena istina.

Focused
21st August 2009, 02:44 AM
pojavio se artas :O ?
shta on dropa :D ? frostmourne :D ?

.DeitY.
21st August 2009, 12:06 PM
Artas nije izasao,a njegov legendarni mac nece jos dugo biti stavljen na mom serveru..

Mladenus
21st August 2009, 01:35 PM
Pa Arthas = Lich King Miki... Sta pricas da ubijaju LK-a? Kad se jos nije pojavio...

.DeitY.
21st August 2009, 03:32 PM
pa ja sam ubio lich,onaj sto je nekad bio u naxxramas,a sad je najjaci boss u instanci..

Mladenus
21st August 2009, 05:44 PM
Ma ja te pitam za Lich Kinga...

.DeitY.
21st August 2009, 06:28 PM

Artas nije jos izasao niti ce...

Mladenus
22nd August 2009, 01:19 AM
Sto nece? :blink:

.DeitY.
22nd August 2009, 09:50 AM
pa treba dosta vremena da se uradi on,skriptuje itd...nije to samo 2 klika...

Mladenus
22nd August 2009, 12:07 PM
Trebalo bi da ga urade da bude nepobediv stvarno. A ne kao Ilidain. Pao 2 dana nakon sto je izasao. Pwnao ga Nihilum...

.DeitY.
22nd August 2009, 02:58 PM

Illidan je lak,samo dovedes warlocka i tanka koji je paladin...Posto spell reflect ne radi na njegovu magiju sto smanjuje maximum health by 60 ili 70%

.DeitY.
22nd August 2009, 05:00 PM
http://www.youtube.com/watch?v=mmcHwEn0m7U

OMG...

Mladenus
22nd August 2009, 05:32 PM
Lich Kinga treba da naprave da ne moze da se ubije. Ali stvarno...

.DeitY.
22nd August 2009, 07:12 PM
jesi pogledao klip?

OMFG KAKAV JE FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mladenus
23rd August 2009, 04:00 AM
Calm down... Izbacuju ga zato sto se cimaju. :)

Focused
23rd August 2009, 04:29 AM
WOW ...
new wow :D
moj drugar ne igra wow zaradi ovu ekspanziju :D
PS : na original igra :) ... stabkill tarren mill .. pogledajte samo i shhh :)
prv rogue na server tier 8.5 :D

.DeitY.
23rd August 2009, 08:15 AM
novi wow imba men >.> :D

vlade
23rd August 2009, 01:48 PM
wow suxs..

Focused
23rd August 2009, 02:07 PM
wow suxs..

TACNO :D :happy2:

.DeitY.
23rd August 2009, 04:00 PM
ne serite :D

wow imba <3 in my soul <3

pec
23rd August 2009, 09:06 PM
WOW ...
new wow :D
moj drugar ne igra wow zaradi ovu ekspanziju :D
PS : na original igra :) ... stabkill tarren mill .. pogledajte samo i shhh :)
prv rogue na server tier 8.5 :D
to moze idiot bez no-lifea i no skilla svaki da uradi.
TREBA ZARADITI SEASON 6 set.To zahteva skill u WoWu a ne PvE ret gear.

.DeitY.
23rd August 2009, 09:29 PM
da..slazem se sa Pecony..

S6 arena decko,arena...

Focused
24th August 2009, 02:01 AM
stabkill ... vidite ga na armory i ne glu****e ...
kazem za PVE ... PVP ne spominjem ... ne vredi ... zato sto ima on to

.DeitY.
24th August 2009, 10:40 AM
pa kakve veze ima sto je on prvi pve rogue sa t8.5 kad to moze svako da dobije,dodje paladin sa t8 i pobaca ga ko svinja masan dzak..

Focused
24th August 2009, 11:00 AM
pa kakve veze ima sto je on prvi pve rogue sa t8.5 kad to moze svako da dobije,dodje paladin sa t8 i pobaca ga ko svinja masan dzak..

ma no liferi .. ne smaram se :)) :happy2:

Mladenus
24th August 2009, 01:54 PM
Ma ne znam sta da napisem... :)

iluvuj
24th August 2009, 01:57 PM
World Of Warcraft. :)

Mladenus
24th August 2009, 02:19 PM
OF ide malo, i onda je WoW. To je kao WoWerima imba... :D

iluvuj
24th August 2009, 02:29 PM
Da li znate da u USA ima nuthouse za w3, wow i josh neke :)

Mladenus
24th August 2009, 02:46 PM
Sta je nuthouse?

iluvuj
24th August 2009, 03:00 PM
ludnica :)

.DeitY.
24th August 2009, 03:39 PM

WoW je najbolja igra na svetu,steta sto cu sad da je obrisem kad instaliram Stalkera :(

iluvuj
24th August 2009, 04:13 PM
onda nisi dowoljno addicted :)

.DeitY.
24th August 2009, 07:35 PM
lol potrosio sam 3 godine na tu igru -.-

Majestic.
24th August 2009, 08:15 PM
Ti s' lud. :D

iluvuj
24th August 2009, 09:09 PM
malo je sine :)

Mladenus
24th August 2009, 11:46 PM
3 godine da bi na kraju zakljucio da ipak ima zivot... :)

iluvuj
25th August 2009, 01:55 AM
there is no rl, only afk ;)

.DeitY.
25th August 2009, 11:31 AM
KO ! kaze da cu samo 3 godine da potrosim? xaxa sad ce nova ekspanzija CATACLYSM FFS,polako..:D

Mladenus
25th August 2009, 12:42 PM
Kad izlazi?

iluvuj
25th August 2009, 12:51 PM
to!!! N3RD P0W4! :)

Subo-
25th August 2009, 01:48 PM
Shat ap.

iluvuj
25th August 2009, 01:56 PM
family Bush :D

.DeitY.
25th August 2009, 02:05 PM
prestani vise sa shat ap i familiy bush..

izacice uskoro,cim su je najavili na yt...

a kad izadje,mmmm lvl 85 <3

[-NoNick-]
25th August 2009, 02:08 PM
izlazi 2010 valjda

iluvuj
25th August 2009, 02:14 PM
pfff, gde je 2010 :)

.DeitY.
25th August 2009, 02:37 PM
sta 2010..lol

ranije ce...pa oni su snimili klip o tome,znaci sad rade na tome..

ako budu vredni,uskoro ce izaci..

iluvuj
25th August 2009, 06:37 PM
reaLno. boli njix .i. za raspale wowere :)

[-NoNick-]
25th August 2009, 06:42 PM
http://www.wow.com/2009/08/23/world-of-warcraft-cataclysm-targeted-for-a-2010-release-date/

Mladenus
25th August 2009, 09:12 PM
Over & Out. :)

.DeitY.
26th August 2009, 12:08 AM
;1008390']http://www.wow.com/2009/08/23/world-of-warcraft-cataclysm-targeted-for-a-2010-release-date/

omg,daj bre kako tad tek..omfg ubicu se -.-

Mladenus
26th August 2009, 01:36 AM
Sta ti je Miki... Smiri se...

iluvuj
26th August 2009, 02:39 AM
popij trolu jednu :)

.DeitY.
26th August 2009, 09:24 AM

ko dotle da ceka ..

iluvuj
26th August 2009, 10:02 AM
ko cheka... :)

Mladenus
26th August 2009, 12:29 PM
Sta je trola?

iluvuj
26th August 2009, 02:13 PM
trodon, tromadol :) aka brazilci kad su zeleno-zhuti ili kinezi kad su samo zhuti :D

.DeitY.
26th August 2009, 02:55 PM
lol..ludak..

Necu to da pijem :D

Mladenus
26th August 2009, 03:02 PM
Trola... xD

Uzmes LSD i ono. OWNZ.

iluvuj
26th August 2009, 04:38 PM
gde, za slichicu mora neko da te chuwa...a, owako samo opushteno izblejish na klupi :)

Mladenus
26th August 2009, 04:42 PM
Ali je bolji feeling. :)

.DeitY.
26th August 2009, 09:09 PM
ali mi ovde pricamo o wow :D

[-NoNick-]
26th August 2009, 09:16 PM
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=121203
hf
p.s. svaki video od ovog lika je jebeno imba ( edit i skill )

pec
26th August 2009, 10:33 PM
Mogu li da pogodim ? Gforce ?
EDIT : Jeste

iluvuj
27th August 2009, 02:05 AM
droga >> wow :)

[-NoNick-]
27th August 2009, 02:23 AM
droga=wow

.DeitY.
27th August 2009, 10:47 AM
slazem se sa nonick.

Mladenus
27th August 2009, 11:04 AM
+2 onda. :) (za sada)

.DeitY.
27th August 2009, 02:18 PM
ali wow je jaci od droge :D

Mladenus
27th August 2009, 03:00 PM
Jeste, i oduzme ti zivot na kraju. :)

iluvuj
27th August 2009, 03:14 PM
kako god :) nisam probao wow josh...ne smem :(

Mladenus
27th August 2009, 03:48 PM
Ja sam probao. Nije za mene. Sve izgleda isto...

Od MMORGP-a cu da igram samo Star Wars: Old Republic. Kad bude izasao (2010.). :)

.DeitY.
27th August 2009, 05:34 PM
nije to za tebe Miki,WoW nije za tebe...ownali bi te ko np :D

probaj urbane wow ,i kad probas napisi i quit dota,bye.:D

iluvuj
28th August 2009, 12:06 AM
brate, kad je tek izashao prvi wow. neki ortak oteo klincu original 4 cd-a, i doneo meni. josh nisam nijednom ubacio. stoje neotpakovani. vec koja je sad godina :) i ne planiram :) neka stoje :)

.DeitY.
28th August 2009, 10:28 AM
lol,ti si lud,ja bih to odmah ubacio i uzivao :D
Prvi wow je bio stari dobri i NAJBOLJI tbc,burning crusade ftw...

@Subo,nemoj da pises bezveze i da ides offtopic.

BloodMen
28th August 2009, 11:55 AM
ma jbs wow sad su skoro svi pvt serveri dobili rollback 1 month ..za popizdit

Mladenus
28th August 2009, 01:26 PM
Jedini pravi WoW je original WoW. Platis i uzivas u izbalansiranoj igri. Ne moras da brines. Sve ostalo je fail.

BloodMen
28th August 2009, 02:00 PM
Jedini pravi WoW je original WoW. Platis i uzivas u izbalansiranoj igri. Ne moras da brines. Sve ostalo je fail.
TI igras orginal?

I play on Wowlegion pvt server... but now i got rollback 1 month lame fail .

.DeitY.
28th August 2009, 06:04 PM
On ne igra WoW...video da je to nolife pa presao na dotu :D

Mladenus
29th August 2009, 01:23 AM
Kazu ljudi "Dota takes your time, WoW takes your life."

Ali to nije tako. Ako si retard, i DotA moze da ti uzme zivot. I Tetris moze... :)

@BloodMen: Mozes malo da mi objasnis tu drugu recenicu? Nisam je najbolje razumeo... Rollback? :)

iluvuj
29th August 2009, 03:58 AM
-rickroll :)
urbans never gonna desert u :)

.DeitY.
29th August 2009, 11:01 AM
Mladenuse..evo ja cu ti objasniti..to je WoW termin..

Kada igras npr instancu,i ubijas bossa..uzmes iteme i onda se server slucajno diskonektuje,tj vrati te unazad za neko vreme..
Prostije ( ROLL BACK ) = vracanje unazad za neko vreme,vrati ti heroja unazad...

Ne moguce za 1 mesec da vrati lol,meni se desava po 10-15 min,ali samo na prviate serverima se desava..

Mladenus
29th August 2009, 09:12 PM
Uuuuuuuuuuuuuuu al je to njesra... Uzmes imba item, i ono te sjebe. -_-

iluvuj
29th August 2009, 09:29 PM
realno. to je wow :)

.DeitY.
29th August 2009, 11:30 PM
cuti urbane nesreco :D

pa da ali se to desava samo na private serverima...
na retail ce malo sutra :D

Mladenus
29th August 2009, 11:48 PM
Jbg, lepo kaze nas narod... "Plati, pa klati..." ;)

.DeitY.
29th August 2009, 11:50 PM
placanje na igre - debil :D

na mome serveru gde ja igram nema rollback jer imaju samo 2k ljudi online :D

BloodMen
30th August 2009, 10:41 AM
Znaci ROllback vratili su server mjesec dana unazad imo sam magea... lvl 80 i vratili su 1 m unazad i mage mi je sad ... lvl 20 uzasno

BloodMen
30th August 2009, 10:42 AM
WOwLEgion vratlili 1 mjesedc dana ,,, pa odi na wowscape likovi popizdili svi ..

Avner
30th August 2009, 10:59 AM
Usput za Tetris, imao je vise obozavatelja nego WOW.
Originalno igrica je nastala u Rusiji/Moskva.

.DeitY.
30th August 2009, 11:49 AM
lol,obozavatelja,igra se ne gleda po tome nego po gameplay...

a ima vise obozavatelja malo sutra,ne pricaj svasta...

Avner
30th August 2009, 12:20 PM
Proslo vreme, ti citaj kako treba .....
"imao"
U to vreme kad je bio na vrhuncu slave.

iluvuj
30th August 2009, 12:57 PM
neko spominje tetris? :D

http://eurobattle.net/showthread.php?t=93295

Crunchy_Blade
30th August 2009, 01:02 PM
koji vam je kurac ljudi , zar nije lepse videti sebe u "RL" , kao nepobedivog borca + odlicno gradjenog... nego imati "nabudjenog" izmisljenog vilenjaka u prokletom wow-u? stvarno neuvidjam satisfakciju u recenici "IMAM NAJBOLJI ARMOR NA SERVERU" . Iskreno nemam nista protiv mmorpgova ali u umerenoj dozi....

Mladenus
30th August 2009, 01:18 PM
Mozda bih mogao da opravdam WoW-ere.

Iz 2 razloga nije lepse videti sebe u RL-u takvog:

1. Potrebno je mnogo, mnogo, mnogo truda.

2. U WoW-u se ne odricu nicega i ne boli nista.

Crunchy_Blade
30th August 2009, 01:59 PM
....da ali , zar to neizgleda kao da nemas nikakvu svrhu u zivotu?
Pita te deda na primer , jer treniras nesto sine? jel imas ribu? kako skola? , ti kazes : Da deda ja sam najbolji hunter na serveru?

Mladenus
30th August 2009, 02:33 PM
Nekome ocigledno to nije problem, cim igraju to...

Ako mene licno pitas, delim misljenje sa tobom, ali ima dosta njih koji ne razmisljaju kao nas dvojica.

Crunchy_Blade
30th August 2009, 03:09 PM
dace bog da shvate jednog dana :)

Mladenus
30th August 2009, 03:29 PM
Jednostavno, da bi shvatio lepotu zivota, moras da je prvo osetis. Neko ko igra WoW 24/7 nikad nije imao takvo iskustvo. Garantujem. :)

.DeitY.
30th August 2009, 03:30 PM
lol -.-

http://www.youtube.com/watch?v=GpkQSB_h5lY&feature=fvst

K10XBAI!!!

Crunchy_Blade
30th August 2009, 03:31 PM
http://tech.nocr.at/images/story_imgs/Gaming/outside.jpg
Give it a try. :) :cool2: