PDA

View Full Version : Jak stworzyć gre na botach



Prz3m3k
3rd May 2012, 02:25 PM
Witam
Jak w temacie jestem zielony w docie i nie wiem ja stworzyć gre na botach ?
Edit: Coś pogrzebałem wpisywałem komendy i niby mam bana , konto tutaj założyłem dzisaj i pisało na playdota.eu że mam bana na dwa i że rozegrałem ponad 20 gier.

NightMare^
3rd May 2012, 05:38 PM
Tutaj jeżeli wyjdziesz z gry przed czasem to dostajesz bana.
Gre możesz założyć wpisując: "/w playdota.eu !pub xxx"
Albo dla custom game "/w playdota.eu .map xxx" i potem "/w playdota.eu .pub xxx"

miciek
10th May 2012, 10:55 PM
Kto jeszcze w dote gra skoro są teraz czasy League Of Legends, Heroes Of Newerth czy Doty2 :P Osobiście w zwykła dotę w całym swoim życiu grałem może 2 razy, w LoLa napierniczam już od 2 lat, a w HoN'a od miesiąca. Obie gry są godne polecenia, chociaż w HoN'ie jest więcej flamer'ów.

FLaMeSeeKeR
12th May 2012, 02:55 PM
Kto jeszcze w dote gra skoro są teraz czasy League Of Legends, Heroes Of Newerth czy Doty2 :P Osobiście w zwykła dotę w całym swoim życiu grałem może 2 razy, w LoLa napierniczam już od 2 lat, a w HoN'a od miesiąca. Obie gry są godne polecenia, chociaż w HoN'ie jest więcej flamer'ów.

W Dote grają tylko prawdziwi pasjonaci ^^
DotA>LoL
DotA>HoN

NightMare^
12th May 2012, 03:58 PM
Racja, ja osobiście grałem zarówno w lola jak i w hona i mogę śmiało powiedzieć, że dla mnie dota 2x lepsza jest.

A najgorsze jest to, że lol i hon to marne podróbki doty i przez te gry w dote gra coraz mniej ludzi...

[PiG]Blackeye
16th May 2012, 10:53 AM