PDA

View Full Version : lvl2 request, Dreamer_



Dream_
15th March 2011, 03:05 PM
Ahoj kluci a holky :)

1) - jmenuji se Pavel, hraju na dvou uctech a to DT]DreameR. a DreameR_
- je mi 20 let, studuji VS na UPOLu, ale na dotu si najdu cas vzdycky :)
2) - lakaji me "challenge"
- dotu hraji zhruba 6 let a tak je cas posunout se dal a vyzkouset zase neco noveho :)
3) - manner... no, snazim se byt vzdy klidny, nekickuju z her horsi hrace, radsi dam sp at se tymy vyrovnaji... nekdy mi to ujede, ale komu ne ze? :)
4) - jak jiz jsem rikal, dotu hraji neco kolem 6 let, zacinal jsem jeste na 450mhz procesoru :D
- zkusil jsem si garenu, dotaleague (SIG), xpam (Acko), battle.net
- hraval jsem i v klanech... nejznamejsi byval CheVaLieRs.
- priznam, ze skill je dost kolisavy, itemy stavim podle sveho a ne podle zavedeneho rezimu (nesnasim dyku :D) a vetsine hracu to vadi no...nedivim se, ale tak deji se i horsi veci ze? :) co vic psat o skillu? z 90% her nejsem podexpenej i kdyz prohravame, mivam dost smrti, protoze se nebojim akce nebo zachrany spoluhrace, o deny se snazim se zacatku ale vetsinou se na to kolem 8ho lvlu vykaslu...
- s roli kapitana mam zkusenosti z klanu (byl jsem CL)
5) - http://dasnet.cz/replay_parser/index.php?mode=view&file=1300193434 Zde hraju Yurnera, jde o zacatek replaye, pak bohuzel leavnul protihrac, hra sice pokracovala, ale uz by nemelo jit o replay na request ze? :)
- http://dasnet.cz/replay_parser/index.php?mode=view&file=1300193887 Tady hraju Centaura, hra se rozjizdela pomalu, ale nakonec jsme vyhrali
- replay, kde jsem kapitan nemam... pokud ho budete vyzadovat, tak zkusim neco zahrat :)

Diky za precteni a zvazeni zadosti :)

Laryk
15th March 2011, 05:10 PM
co jsi hrával v týmu?

TT_SNiP
15th March 2011, 05:15 PM
Z tech her se mi chce brecet uz jen jak vidim ty zaznamy parseru - tos sem nemoh dat neco lepsiho nez random acko?:happy2:

WINNER-
15th March 2011, 05:46 PM